Tack detsamma! Jaji, jag triggas av svåra motgångar och helst bottenlösa sådana. Har ju befunnit mig på samhällets botten i drygt sex långa år. Först nu har man fått lite smak av segerns sötma igen och då är det lättare att älska TIK också. Forza!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Tack detsamma! Jaji, jag triggas av svåra motgångar och helst bottenlösa sådana. Har ju befunnit mig på samhällets botten i drygt sex långa år. Först nu har man fått lite smak av segerns sötma igen och då är det lättare att älska TIK också. Forza!