1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614819 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1605261

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2013-12-28
DJ Hemp: Jahaja, krävdes det tidsuppfattning också. Attans. Det var 2008/09 jag avsåg, rättning mittåt eller nåt annat militäriskt ord blir bra..

Svarskommentarer

Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2013-12-28
Dream Team:

Jaji, vi mötte ju de asen i slutspelet tre år i rad, så det är inte helt enkelt. Men första gången var det i semin och då var det bara HV som stod mellan oss och finalen. Där hade vi 2-1 i matcher, närmare än så kom vi inte någon annan säsong. Därför minns jag Challe, tätt följd av Kenta som "egentligen" var ännu närmare men hade missflyt, som den tränare som tog oss allra längst...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.