DJ Hemp: Tycker SSK är ett klassiskt lag som inte bör lira lägre än i andra serien. Finns många fler lag i SHL o AS som jag hellre undvar. Sedan har f.d. SSK-produkter generellt lyckats bar i Timrå.
Om du hellre ser SSK än t ex Örebro eller Växjö i SHL, så säger jag emot direkt. Bättre spridning och ett sunt inflöde i utbyte mot sunkiga SSK, det är vad jag tycker. Allt som går emot Södertälje är av godo.
Även t ex Hammarby IF och IK Göta är minst lika klassiska i så fall. Och var finns de i dag? Nej, SSK tillhör då de klassiska lag som kan undvaras. Jag tycker att fotbollsscenen i Södertälje är mer intressant i så fall. Ja, Pelle Hallin har lyckats hyfsat bra i TIK och blivit en ikon. Men i övrigt? Lite trött nu...
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer