Om du hellre ser SSK än t ex Örebro eller Växjö i SHL, så säger jag emot direkt. Bättre spridning och ett sunt inflöde i utbyte mot sunkiga SSK, det är vad jag tycker. Allt som går emot Södertälje är av godo.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Om du hellre ser SSK än t ex Örebro eller Växjö i SHL, så säger jag emot direkt. Bättre spridning och ett sunt inflöde i utbyte mot sunkiga SSK, det är vad jag tycker. Allt som går emot Södertälje är av godo.