1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1605818

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2014-01-03
Härligt att vara tillbaka i eon ikväll! Old time hockey. :-).

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2014-01-03
Fått följa matchen högst sporadiskt i afton, men av de lyriska sms:en att döma verkar det ha varit en ovanligt mysig tillställning i Eon. Underbart! Inte minst med tanke på storpubliken och Hallins jubileum. Nu jävlar kämpar vi med näbbar och klor om sjundeplatsen. Det s k a gå!

Djurgården nästa, då fortsätter vi på segerspåret. Har vi inte förlorat en match i år ska vi inte börja då.

För jaevle bra, Timrå! Dieselhockey is the shit!

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2014-01-03
The great one: The big red machine krossade gröngölingar från äckelumeå...

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer