1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1605820

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2014-01-03
Fått följa matchen högst sporadiskt i afton, men av de lyriska sms:en att döma verkar det ha varit en ovanligt mysig tillställning i Eon. Underbart! Inte minst med tanke på storpubliken och Hallins jubileum. Nu jävlar kämpar vi med näbbar och klor om sjundeplatsen. Det s k a gå!

Djurgården nästa, då fortsätter vi på segerspåret. Har vi inte förlorat en match i år ska vi inte börja då.

För jaevle bra, Timrå! Dieselhockey is the shit!

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - IF Björklöven 2014-01-03

Tack, Timrå IK! Äntligen får man känna sig sådär nöjd och stolt!
En suveränt genomförd match från start till mål (power play glömmer vi en sådan här kväll). ;-)

+++++ Nils Bergström
Fullständigt magisk! Knappt ett misstag, ständigt i rörelse.

++++ André Hult
Härlig spelglädje och hela tiden ett offensivt hot.

+++ Mika Norja
Skänker oss enorm trygghet bakåt och räddar flera frilägen första perioden.

++ Didrik Strömberg
Känns väldigt stabil och spelar med bra självförtroende.

+ Oscar Johansson
Gjorde det viktiga första målet. Inget kladd utan upp med pucken högt.

Men en kväll som denna förtjänar hela laget beröm!


Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer