+ 8
Inlägg: 1606892
Svarskommentarer
Sv: Har ni redan givit upp?
Timrå Icon: Ja det tycker jag verklischen vi ska ha om vi lyckas finna balanschen i spelet. Vi ska vara Topp sju där vi hör hemma efter 52 matcher. Sen gör vi Örebro och petar ner AIK o HVBLÅÅ ifrån SHL i kvalrysserien.
+ 7
Jag tror att vi tar den!
Det är vi värda!