1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1607411

Sv: Apropå nånting...
... eller ingenting. Kollade på Tarantino-filmen igen i 6:an. Den där scenen "Judarnas hämnd" när de bara brassar på och avrättar Hitler & Co i biografen gör mig så varm och skönt avslappnad. Religiös nästan. Beklagar att man är så blodtörstig. Förlåt, men...

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...

Läste i UNT igår att Timrå, räknat på de senaste 18 omgångarna, låg på 6e plats i tabellen. Trevlig läsning tyckte jag då. Idag ligger vi på en 5e plats räknat på de 19 senaste med 33 poäng plockade. Jag hoppas innerligt att formen fortsätter uppåt och att vi kan parkera oss på en av kvalplatserna innan säsongen är slut.


Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.