1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Följande fel har inträffat:

Inlägget finns inte

Inlägg: 1607425

Sv: Apropå nånting...

Läste i UNT igår att Timrå, räknat på de senaste 18 omgångarna, låg på 6e plats i tabellen. Trevlig läsning tyckte jag då. Idag ligger vi på en 5e plats räknat på de 19 senaste med 33 poäng plockade. Jag hoppas innerligt att formen fortsätter uppåt och att vi kan parkera oss på en av kvalplatserna innan säsongen är slut.


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Perreman:Bra resultat i kväll!!

Sv: Apropå nånting...
Smakstart för MoDo. Ledning med 1-0 trots två box play och hyfsad SAIK-press. Svagt ingripande av keepern vid målet, han stod väl och sov...

Hoppsan! 0-2 efter att SAIK gått bort sig totalt. Målet av en gammal bekant i högform: Önerud.

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.