1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614819 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1607441

IK Oskarshamn - Timrå IK 2014-01-18
Ny kross av Götaland och skumpa + garre för Smokey & Co på läktaren? Fan vet, men hoppet lever!

Svarskommentarer

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2014-01-18
DJ Hemp: Synd att man inte kan åka till matchen imorgon. Måste jobba extra, så Smokey och grabbarna får skrika lite extra åt mig. Så får man hoppas att timrå möter Iko i playoff så man kan åka då.

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2014-01-18

Jag har aldrig sett hockey i Oskarshamn. Jag kanske ska smita från pulkabacken med familjen, säga "sorry baby, måste fixa en sak på kontoret lite snabbt" på lördag och hoppa in i bilen med halsduken om halsen och köra ner? Tre timmars bilkörning, två timmars match och tre timmar hem igen, typ? Verkar det misstänkt? Om jag säger att kopiatorn krånglade kanske jag kommer undan med det?


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.