DJ Hemp: Synd att man inte kan åka till matchen imorgon. Måste jobba extra, så Smokey och grabbarna får skrika lite extra åt mig. Så får man hoppas att timrå möter Iko i playoff så man kan åka då.
Inlägg: 1607502
Svarskommentarer
Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2014-01-18
Sputnik:
Synd, men som jag minns det brukar Smokey vara riktigt bra på att hålla igång och dessutom uppvigla andra.
Synd, men som jag minns det brukar Smokey vara riktigt bra på att hålla igång och dessutom uppvigla andra.
+ 1