1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614803 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1607890

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2014-01-18
Smokey:

Vilken underbar rapport. Hockey när den är som bäst. Coolt att du håller ställningarna trots din höga ålder. : ) Själv orkar jag ju knappt ta mig till E.ON trots min relativa ungdom. : ) Hur som helst får din glada rapport mig att tänka på svunna tider, då du, jag och andra samlades i diverse byhålor runt om i landet för att heja fram vårt TIK i jakten på elitserien som vi till slut även nådde. Det var en av livets höjdpunkter, till och med större än när GIF gick upp i allsvenskan ett halvår tidigare, men ett decennium senare gick nåt snett...

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: IK Oskarshamn - Timrå IK 2014-01-18
DJ Hemp: Är väl som en trött gräsklippare. Brukar bli lite extra drag precis när bensinen tar slut. Men visst är återhämtningen monumental efter en resa this days;)

No country for old men light ungefär...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.