DJ Hemp: det knepiga är att inte prata om andraspadar utan använda den korrekta termen "agera båsöppnare" istället.
Inlägg: 1609291
Svarskommentarer
Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2014-01-27
El Maco:
Åh, tack! "Agera båsöppnare", mmm... : )
Edit: Ja, jag har haft ett The Simpsons-maraton i helgen.
Redigerad kommentar
+ 1