Kapten Nosring: Jag ska inte kolla på matchen, då brukar det gå vägen.
Inlägg: 1609309
Svarskommentarer
Sv: VIK Västerås HK - Timrå IK 2014-01-27
Jockz: Egentligen borde de öppna puben i Eon så vi supportrar kunde se matchen där i rätt miljö :-).
+ 1