+ 1
Inlägg: 1610169
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
zigge: Det hänger ihop med att vi som Timråfundamentalister vägrar acceptera den nya, oheliga tiden. Vi är lite som judarna i det fallet, det har inte hänt alltså kan vi inte uppmärksamma det.
Redigerad kommentar
+ 2
Noterade just att Björklöven inte bevärdigats en plats i AS här på Hockeysnack, ligger under Övriga, medan Tingsryd klassas som AS. NätMobbing?
O Elitserien? Heter det inte SHL?
webmasters, AVGÅ! :-)
Redigerad kommentar