Inlägg: 1610181
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
zigge:
Det målet ja. Visst, snyggt så det förslår. Snyggare än Zlatans klack mot Italien 2004.
Snipp-målerskan?
Det målet ja. Visst, snyggt så det förslår. Snyggare än Zlatans klack mot Italien 2004.
Snipp-målerskan?
DJ Hemp:Ahaa, är det Er vi ska tacka alltså?
Menar du Horava's fina klackning av pucken i en vid,hög båge o in i mål? Det var ett konstmål! Betydligt vackrare än den där snipp-målerskan, som sa sig åkt på stryk uppe i Umeå..