Det går bra för Linköping nu... inte.
Inlägg: 1610228
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Jävla fittsatan! Läser att Sverige brände ett par straffar och torskade bandyfinalen mot det där äckliga landet i öst med 2-3. När tar den här vidriga sporthelgen slut egentligen? BOJKOTTA SOTJI! IDROTT = POLITIK!!! Fredrik Reinfeldt = Djävulens marionettdocka. Så fick jag det sagt...
+ 1