Okej, men det var ju inget vidare. Ska man säga något positivt är det väl att det verkar vara lugnt med kontraktet i alla fall. Ett eventuellt PO får betraktas som en bonus. Tror knappast att vi har någon chans på ES i alla fall. För det är vi alldeles för ojämna...
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Okej, men det var ju inget vidare. Ska man säga något positivt är det väl att det verkar vara lugnt med kontraktet i alla fall. Ett eventuellt PO får betraktas som en bonus. Tror knappast att vi har någon chans på ES i alla fall. För det är vi alldeles för ojämna...