1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614790 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1612055

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2014-02-22
Vad tacksamt att vara i det här läget, det hade lika gärna kunnat vara dramatik kring det nedre strecket. Vinner TIK på lördag är även Rögle med i den direkta play off-striden.

Nu är det läge att jobba upp en bra publiksiffra. Ska vi sikta på 3 500? Från supporterhåll kunde man kanske satsa på ett halsdukstifo via sociala medier osv. Enkelt, men ändå lite extra.

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2014-02-22
Kongo: Om alla delar annonsen för matchen som finns på TIK's Facebook-sida så drar vi supportrar vårt strå till stacken. Spread the word!

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2014-02-22
Samma läge som inför Rögle på lördag hade säsongerna 1995-2000 dragit 5 000-6 000 åskådare. Vi kommer komma dit igen, men vi borde kunna vara där redan nu!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.