1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1612190

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2014-02-22

Den här matchen är en 6-poängsmatch eftersom Rögle är iblandad i play-off-striden. Och Mora som är en poäng före oss går som tåget och leder nu stort mot Karlskrona. Jag tror att om vi inte vinner denna match så har nog i praktiken tåget gått för en play-off-plats.


Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2014-02-22
fermo Det bästa vore ju om vi kunde göra något mer mål, så vi plockar in lite målskillnad med mot Rögle.
Kan ju vara viktigt om vi skulle hamna på samma plats tex.

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2014-02-22
fermo: mmm, benägen att hålla med...nu gäller det att INTE göra 'en damkronorna' ...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.