1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614798 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1612264

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: må ju säga att denna söndag slutade på bästa sätt.. att kanada vann os guld!! i fredags när tuukka rask blev sjuk så skrev tidningarna..nja bara ut o spela tror inte det spelar sån stor roll vilken målvakt finland har..och idag när kanada pissade på sverige måste dom ha en ursäkt..men räcker 1?? knappast!!! det haglar in ursäkter på aftonbladet och många fler tidningar..ne fyfan va glad jag är att kanada vann!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
stoff:

Hörru du ru, din satans landsförrädare! Nu tycker jag inte om dig det minsta, måste jag säga. Hålla på Kanada och vilja Sverige ont... Vad är det för jävla stil? Är du finne eller - egentligen?

Jag är blågul i själ och hjärta och kommer alltid att vara mitt land trogen. Sverige, Sverige, fosterland. Alla andra är våra fiender. Må vi ta våra hillebarder och sticka dem genom fiendernas hjärtan.

FORZA BLÅGULT - hata resten!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.