1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614788 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1612270

Sv: Apropå nånting...
stoff:

Hörru du ru, din satans landsförrädare! Nu tycker jag inte om dig det minsta, måste jag säga. Hålla på Kanada och vilja Sverige ont... Vad är det för jävla stil? Är du finne eller - egentligen?

Jag är blågul i själ och hjärta och kommer alltid att vara mitt land trogen. Sverige, Sverige, fosterland. Alla andra är våra fiender. Må vi ta våra hillebarder och sticka dem genom fiendernas hjärtan.

FORZA BLÅGULT - hata resten!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: ja jag är finne..men det är så sjukt av sverige och säga att det inte spelar nån roll om rask är borta för oss...det spelar en JÄVLA STOR roll..med han i laget förlorar dom aldrig detta os..och när bäckström är borta är det hela världen..klagar på att det är en kanadensisk dommare osv...helt enkelt numret för liten mot stora lag.. bara erkänna

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.