1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614791 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1612317

Sv: Apropå nånting...
Huge: du läser inte tidningarna ser jag.. PETER FORSBERG skyllde på det på aftonbladet..... häng med vad som händer genom o läsa tidningen..ett tips

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
stoff: "du läser inte tidningarna ser jag.. PETER FORSBERG skyllde på det på aftonbladet..... häng med vad som händer genom o läsa tidningen..ett tips"

Har läst det mesta i tidningsväg och kan tyvärr inte hitta Peter Forsbergs namn i nån svensk laguppställning.
För det är väl ändå de svenska spelarnas åsikt om domarvalet som är det intressanta, eller?
Och inte vad Forsberg, nån murvel eller läktarcoach som du och jag tycker?
Så försök hänga med nu vad som händer genom att läsa laguppställningarna, istf att läsa en massa skit i tidningarna.
Ett litet tips....

Sv: Apropå nånting...
stoff: ja för Peter Forsberg är ju hela sverige och står för allas åsikt. Nog för att han är en av Sveriges största genom tiderna,men jag är en av dom som inte höjde ögonbrynen över att Kanada skulle ha domare i finalen. Tyckte faktiskt att domarna gjorde en bra match med.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.