stoff: "du läser inte tidningarna ser jag.. PETER FORSBERG skyllde på det på aftonbladet..... häng med vad som händer genom o läsa tidningen..ett tips"
Har läst det mesta i tidningsväg och kan tyvärr inte hitta Peter Forsbergs namn i nån svensk laguppställning. För det är väl ändå de svenska spelarnas åsikt om domarvalet som är det intressanta, eller? Och inte vad Forsberg, nån murvel eller läktarcoach som du och jag tycker? Så försök hänga med nu vad som händer genom att läsa laguppställningarna, istf att läsa en massa skit i tidningarna. Ett litet tips....
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Har läst det mesta i tidningsväg och kan tyvärr inte hitta Peter Forsbergs namn i nån svensk laguppställning.
För det är väl ändå de svenska spelarnas åsikt om domarvalet som är det intressanta, eller?
Och inte vad Forsberg, nån murvel eller läktarcoach som du och jag tycker?
Så försök hänga med nu vad som händer genom att läsa laguppställningarna, istf att läsa en massa skit i tidningarna.
Ett litet tips....