1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614798 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1612325

Sv: Apropå nånting...
stoff: "du läser inte tidningarna ser jag.. PETER FORSBERG skyllde på det på aftonbladet..... häng med vad som händer genom o läsa tidningen..ett tips"

Har läst det mesta i tidningsväg och kan tyvärr inte hitta Peter Forsbergs namn i nån svensk laguppställning.
För det är väl ändå de svenska spelarnas åsikt om domarvalet som är det intressanta, eller?
Och inte vad Forsberg, nån murvel eller läktarcoach som du och jag tycker?
Så försök hänga med nu vad som händer genom att läsa laguppställningarna, istf att läsa en massa skit i tidningarna.
Ett litet tips....

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Huge: peter forsberg har mycket med det o göra...ta reda på fakta innan du yttrar dig..

Sv: Apropå nånting...
Här var det livat, har Stoff missat ett 600.000kr bett?

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.