1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614798 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1612318

Sv: Apropå nånting...
Jag kan köpa Stoffs gnäll till viss del. Tacka fan för att man känner sig lite bitter över alla dessa förluster i så viktiga matcher. Om jag vore finne kanske även jag skulle vara skitless på storebror Sverige som allt som oftast tar hem de stora titlarna, det är väl spelets regler. Men nu får vi la glädja oss åt vår silverpeng, för bättre än så var vi inte denna gång. Inte lätt att vara det heller med alla dessa avbräck. Har nu förlikat mig vid denna torsk, värre har man ändå varit med om. Ligger och tittar på nallar och harar i avslutningsceremonin nu och blir allmänt sentimental...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.