Inlägg: 1613585
Svarskommentarer
Sv: IF Malmö Redhawks - Timrå IK 2014-03-04
Jag gillar Småland alltmer. Snubben i hammocken med skumpan och garren. I samma ögonblick som den senare tänds, så tänds även mitt, förvisso minimala men ändå, hopp för en PO-plats. Förhoppningsvis kan vi i alla fall dra vårt strå till stacken och då är det bara att hoppas på Döderhultarens dödande slag(skott). Mot Malmö och play off!!!
+ 1
#58 pratar.
"I år har han varit lagets kanske bästa back." Detta går kanske att diskutera men det väljer vi inte att fokusera på just nu.
Redigerad kommentar