Och vi är förbi Mora med typ minsta möjliga marginal. Helt orealistiskt är det ju inte. Det KAN gå. Vi har i alla fall vunnit i Malmö tidigare under säsongen. Med 1-0. Och totalt värdelösa är ju bevisligen inte O-hamn. Go for it!!!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Malmö - Timrå 2-3
O-hamn - Mora 4-3 (str)
Exempel 2:
Malmö - Timrå 1-2 (sd)
O-hamn - Mora 3-2
Och vi är förbi Mora med typ minsta möjliga marginal. Helt orealistiskt är det ju inte. Det KAN gå. Vi har i alla fall vunnit i Malmö tidigare under säsongen. Med 1-0. Och totalt värdelösa är ju bevisligen inte O-hamn. Go for it!!!