1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1613629

Sv: IF Malmö Redhawks - Timrå IK 2014-03-04
Timrå Icon:

Förvisso, men MIF kan göra ena riktiga plattmatcher ibland och de är redan klara som seriesegrare. Låtom oss få drömma i ett par timmar till. Vi kan inte göra så mycket annat. Hörde att TIK Real Hard Power 040 skulle vara på plats i arenan med järnrör, knogjärn och välslipade hillebarder om matchen skulle gå på tok förresten...

Svarskommentarer

Sv: IF Malmö Redhawks - Timrå IK 2014-03-04
Naturligtvis visar jävla Viasat Rögle - Djurgården, en match som förvisso betyder något för DIF i jakten på att säkra en plats i kvalserien. Fast med tanke på hur ofta de har setts i rutan medan Timrå inte har synts till sedan i början(?) av januari (mot just MIF?) är det inte utan att man blir rätt skitless...

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.