1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1613655

Sv: IF Malmö Redhawks - Timrå IK 2014-03-04
DJ Hemp: Har själv möjlighet att pumpa ut matchen på min tv. 

Svarskommentarer

Sv: IF Malmö Redhawks - Timrå IK 2014-03-04
dr-nix:

Ok, det kanske även en annan skulle ha. Fast då skulle jag å andra sidan inte få mycket gjort jobbmässigt. Noterar nu att vi har 13-7 i skott efter en period samtidigt som Oskarshamn leder, så vi behöver ju inte ge upp det här fullständigt i alla fall...

Sv: IF Malmö Redhawks - Timrå IK 2014-03-04
dr-nix: Själv lyckas jag inte gå vidare o logga in för köp av match.... S24 bara krånglar när man ska gå vidare

Sv: IF Malmö Redhawks - Timrå IK 2014-03-04
dr-nix: Pettersson i ribban! Nära där!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.