1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1613764

Sv: IF Malmö Redhawks - Timrå IK 2014-03-04
BlackBay:

Ja, skulle tro det. Ineffektiviteten ställer till det igen. Vi är i solklar brygga... : (

Svarskommentarer

Sv: IF Malmö Redhawks - Timrå IK 2014-03-04
Om nu mot förmodan Timrå vänder i Malmö, då kan jag tala om att domaren här hatar Timrå. Värsta jag någonsin upplevt.

Sv: IF Malmö Redhawks - Timrå IK 2014-03-04
DJ Hemp: lite närmare nu i allafall....
kvittering o straffvinst samtidigt som Oscarshamn avgör under full tid så...... miracle on ice 2014

Sv: IF Malmö Redhawks - Timrå IK 2014-03-04
DJ Hemp: men nu jävla satt vi den äntligen!!!!! En till måste vi kunna trycka igenom!

Sv: IF Malmö Redhawks - Timrå IK 2014-03-04
1-2  !!   heja  tik och  o-hamn    ALL  IN 

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.