Inlägg: 1613764
Svarskommentarer
Sv: IF Malmö Redhawks - Timrå IK 2014-03-04
Om nu mot förmodan Timrå vänder i Malmö, då kan jag tala om att domaren här hatar Timrå. Värsta jag någonsin upplevt.
Sv: IF Malmö Redhawks - Timrå IK 2014-03-04
DJ Hemp: lite närmare nu i allafall....
kvittering o straffvinst samtidigt som Oscarshamn avgör under full tid så...... miracle on ice 2014
kvittering o straffvinst samtidigt som Oscarshamn avgör under full tid så...... miracle on ice 2014
Sv: IF Malmö Redhawks - Timrå IK 2014-03-04
DJ Hemp: men nu jävla satt vi den äntligen!!!!! En till måste vi kunna trycka igenom!
+ 1
Ja, skulle tro det. Ineffektiviteten ställer till det igen. Vi är i solklar brygga... : (