1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1613792

Sv: IF Malmö Redhawks - Timrå IK 2014-03-04

Timrå Icon:

en åttondeplats med seriens  yngsta lag är väl helt ok  om man funderar lite 


Svarskommentarer

Sv: IF Malmö Redhawks - Timrå IK 2014-03-04
Lite märkligt att man tar time out och plockar ut målisen i slutet, för nog borde väl båset haft koll på att det redan var kört...

Sv: IF Malmö Redhawks - Timrå IK 2014-03-04
Andersson: Ja men just nu känns det inte så.
Vi förlorade det här tidigare.
Men vi fick ju ihop ett lag sent också.
Det var svårt att få ihop allt.
Ja skit samma. De har gjort det bra trots allt.
Men nu är jag less på det här

Sv: IF Malmö Redhawks - Timrå IK 2014-03-04
Lite tyngd och spets på det här så blir det playoff  2015

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.