1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1613812

Sv: IF Malmö Redhawks - Timrå IK 2014-03-04
Jag ger också Timrås unga lag godkänt för säsongen.

Svarskommentarer

Sv: IF Malmö Redhawks - Timrå IK 2014-03-04

Håller med andra här inne. Ungtupparna får godkänt för säsongen. Ska bli intressant hur Nubben tänkt sig bygga nästa års lag. För någon tanke måste han ändå ha även om han har mindre pengar att röra sig med. Lyckligtvis har juniorerna som tagit klivet upp gjort rätt bra ifrån sig (relativt sätt självklart). Annars hade han haft det svettigt.

Funderar på om man kanske bör fylla på med ännu fler juniorer till nästa säsong (t.ex. Borgman borde väl bli ordinarie osv.) Förhoppningsvis får man dessa för en en relativt billig lön vilket kanske öppnar upp för en eller två mer meriterade värvningar.


Sv: IF Malmö Redhawks - Timrå IK 2014-03-04
Tack för underhållningen pojkar.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.