1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614783 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1613855

Sv: IF Malmö Redhawks - Timrå IK 2014-03-04

sargad: Det jag hoppas att man har lärt sig är att man kan fynda i Division 1 om man bara har lite fingertoppskänsla. Johan Persson var en bra värvning. Kan gott och väl tänka mig att man försöker locka Sammy Gustafsson från IFSH, för jag tror inte att de går upp i Allsvenskan.

Appropå Sundsvall så ser jag att tidigare Sundsvallsspelaren Niklas Bröms har gjort en riktigt stark säsong i Nyköping. Han är inte så värst gammal och dessutom stor till växten. Det vore kanske någon att överväga - inte som spetsspelare, men som komplement.


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.