1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614783 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1613952

Sv: IF Malmö Redhawks - Timrå IK 2014-03-04
Apropå högavlönade spelare!! Det är väl som att dra paraleller till Svenska OS-landslaget som blev alldeles avklädda när det verkligen gällde!! Storstjärnor ' OVER THERE ' som var totalt osynliga,men när de kommer tillbaka till klubblagen med ' rätt folk ' omkring sig!! Ja då jävlar passar det att briljera!! Fy fan säger jag bara!!

Svarskommentarer

Sv: IF Malmö Redhawks - Timrå IK 2014-03-04
SMÅLAND: Sverige underpresterade i OS,,,,

Sv: IF Malmö Redhawks - Timrå IK 2014-03-04
SMÅLAND: Molinder underpresterade, att Sverige tog sig till final i os var att överprestera..

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.