Timrå Icon: Du är väl en förespråkare för "Timrå ska spela i Timrå". Kan du förklara hur du tänker?
Inlägg: 1615047
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Kongo: Är jag?
Det har jag aldrig sagt.
Jag tycker vi ska ha en ny arena centralt i Sundsvall
Det har jag aldrig sagt.
Jag tycker vi ska ha en ny arena centralt i Sundsvall
+ 4