DJ Hemp:de har helt klart tittat på våra ställ och sagt till deras leverntör att kopiera timrå ik;s ställ rakt av :)
Inlägg: 1618750
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
SuperMupster:
Javisst, precis som Detroit Red Wings har gjort, de jävlarna. Men då kan vi svara med en nidramsa hämtad från MNK och Lacken: "Gubbhästen ska bli hamburgare! Gubbhästen ska bli hamburgare!"
Helt obegripligt för den som inte har hört programmet givetvis... ; )
Javisst, precis som Detroit Red Wings har gjort, de jävlarna. Men då kan vi svara med en nidramsa hämtad från MNK och Lacken: "Gubbhästen ska bli hamburgare! Gubbhästen ska bli hamburgare!"
Helt obegripligt för den som inte har hört programmet givetvis... ; )
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Nu ska tydligen Ogge ha skrivit på för Timrå enligt samma kille från Sundsvalls tidning, som på twitter i morse sa att han idag skulle "skriva på för en allsvensk klubb"
+ 1