de fick ni också.
Inlägg: 1619146
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
johan_MODO: om det var mitt inlägg som du syftade på så är det detta jag menar. Sponsorpengar får ju alla lag i hockeyallsvenskan dock är det här ifrån SHL och nytt för i år.