Timrå Icon: Saik är så galet upphaussade. Vaddå flytvinna ett par SM-guld...vad är det liksom? Jämra one hit..ehhh..two hit wonders..
Inlägg: 1620459
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 14/15
mikenomad: Skellefteå kan med all sannolikhet vinna Stanley Cup. Synd att dom är utom tävlan.