1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614994 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1621136

Sv: Apropå nånting...
Kapten Nosring: Mhm, hoppas på lite flyt med jobb och jag ör tillbaka i stsn till hösten, första inköpet blir då säsongskort på stå :)

Men vad som kan göras i övrigt för att klacken ska bli bättre vet jag icke.
Tycker tyvärr att många står i klacken utan att sjunga/skrika/bröla...

Låt oss få västra stå att bli levande igen!

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Läste att det hade varit inbrott i Eon Arena inatt. Hoppas dom inte tagit några klenoder.

Inbrott, Timrå, Inbrott i förvaringsrum, Eon Arena.

Polisen är på väg till Eon Arena i Timrå, där det konstaterats varit inbrott i ett förvaringsrum. Inbrottet har skett någon gång mellan kl 15 i går och till nu på morgonen. Okänt för närvarande vad som stulits.

Polismyndigheten i Västernorrlands län

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer