1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1621168

Sv: Apropå nånting...
Läste att det hade varit inbrott i Eon Arena inatt. Hoppas dom inte tagit några klenoder.

Inbrott, Timrå, Inbrott i förvaringsrum, Eon Arena.

Polisen är på väg till Eon Arena i Timrå, där det konstaterats varit inbrott i ett förvaringsrum. Inbrottet har skett någon gång mellan kl 15 i går och till nu på morgonen. Okänt för närvarande vad som stulits.

Polismyndigheten i Västernorrlands län

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Wikegård vill skrota HA och ist ha en högstaliga med 20 lag och 4 raka div 1 serier under. Vad tycks?

Sv: Apropå nånting...
Marcus:

De går alltid på klenoderna först, de jävlarna. Vi kommer inte att ha en enda klassisk pinal kvar i samlingen. Allt det som en gång gjorde Timrå IK till en av de klassiska föreningarna är raderat och går härmed i graven i och med det här. Ingen kommer någonsin att minnas något av våra storhetstider. Vi kommer för alltid att vara förknippade med det där laget i andra divisionen som ibland satsade på att bli ett elitserielag, men som aldrig riktigt lyckades. Alla dessa år i eliten var därmed förgäves. Tack för det, ni rackarns bovar och banditer därute! : (

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer