dr-nix: Hoppas verkligen inte Norja går sönder då i 15 matcher som han gjorde ifjol :/
Inlägg: 1621779
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 14/15
Berglund: Norja är ju den stabilare av dem två vi hade förra säsongen men personligen hade jag nog hellre sett att vi satsat på Iilahti och knytit upp han i några år.