Berglund: Norja är ju den stabilare av dem två vi hade förra säsongen men personligen hade jag nog hellre sett att vi satsat på Iilahti och knytit upp han i några år.
Inlägg: 1621780
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 14/15
Berglund: Precis.
Men jag vill ha båda.
Inte minst för att jag tror det är bra med två finnar som sporrar varandra och även umgås.
Mår man bra så jobbar man bra
Men jag vill ha båda.
Inte minst för att jag tror det är bra med två finnar som sporrar varandra och även umgås.
Mår man bra så jobbar man bra
+ 1