1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1622511

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Tack så mkt! Hehe.. du har en poäng där :-) Det har plöjts en och annan Agent X9 genom åren så parallellen är förstås uppenbar. Gissar att en barndom på 70-talet också är något gemensamt.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: 70-talet var det ja. Och förutom plyschbrallor, utsvängda jeans, Staffan Westerberg och Drutten o Gena så regerade Agent X9 och Seriemagasinet. Samt Korak (Tarzans son). Att krypa in under täcket med en hög av ovan nämnda litteratur och en ficklampa ätandes kubb (inte spelet)...det var mysfaktor 100 när jag var 8-10 år där i mitten/slutet av 70-talet...

Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby:

Där har i alla fall VI något gemensamt. 70-talsbarndom rules! Fast jag läste mest Buster, som den sportnörd jag redan då var. : )

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.