+ 1
Inlägg: 1622536
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Grannen som var med på den tiden sitter och grymtar om en landhockey på gatan med trä-KoHo, bidé och tidningar gömda bakom elementen....
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Som uppenbar rookie på sajten undrar jag om det postats nåt matyttigt kring supporterklubbens årsmöte som väl ägde rum under förra veckan?
El loco: 10-11:a? Dumheter, vi är långt vassare än så. Någonstans 5-8 känns realistiskt.
Redigerad kommentar