Så kallade Ingemar Stenmark-mössor med nallemönster är ju en riktig 70-talsklassiker. Och gillestuga, det skrev jag ju häromdagen när jag berättade om var jag befann mig när vi vann VM-guld 1987. Greppet Direkt, den serien var som bäst när Gordon Stewart hamnade i svackor och släppte in mål tycker jag. Man blev ju så djävulskt less när han tog precis allting. Jag gillade aldrig när serierna blev lite för overkliga, så därför gick jag mycket igång på t ex Åshöjdens BK (Ljungskile visade ju senare att bedriften till och med kunde överträffas).
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Rip Kirby:
Så kallade Ingemar Stenmark-mössor med nallemönster är ju en riktig 70-talsklassiker. Och gillestuga, det skrev jag ju häromdagen när jag berättade om var jag befann mig när vi vann VM-guld 1987. Greppet Direkt, den serien var som bäst när Gordon Stewart hamnade i svackor och släppte in mål tycker jag. Man blev ju så djävulskt less när han tog precis allting. Jag gillade aldrig när serierna blev lite för overkliga, så därför gick jag mycket igång på t ex Åshöjdens BK (Ljungskile visade ju senare att bedriften till och med kunde överträffas).