+ 1
Inlägg: 1622540
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Läser fortfarande albumen med jämna mellanrum, samt lyssnar Tintin-albumen med Tomas Bolme.
Har varit Tintin-fan sedan sent 70-tal, vilket manifesterades med en Kapten Haddock-tatuering för några år sedan.
Har varit Tintin-fan sedan sent 70-tal, vilket manifesterades med en Kapten Haddock-tatuering för några år sedan.
+ 3
Rip Kirby:
Tintin bör definitivt nämnas. De albumen plöjde man igenom, det ena efter det andra. Var även på bio och såg klassikern Tintin i hajsjön. Ärkefienden Rastapopulus förekom i den, minns jag.