Kan Åkerlund vara en lösning för målvaktsparet? Han är bara 28 år och borde väl funka jättebra på den här nivån? Jag har inte läst mer än rubriken och tittat på bilden (mitt vanliga faktainsamlande i och för sig) så han kanske utesluter möjligheten i själva artikeln
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Kan Åkerlund vara en lösning för målvaktsparet? Han är bara 28 år och borde väl funka jättebra på den här nivån? Jag har inte läst mer än rubriken och tittat på bilden (mitt vanliga faktainsamlande i och för sig) så han kanske utesluter möjligheten i själva artikeln