Knylan: Henemark var väl skapligt under isen under några år riktigt svåra år? Utblottad uteliggare var väl lyxen i hennes tuffa tillvaro om jag minns rätt? Kan timråprylen ha varit lite ungefär som kaka söker maka i henns fall?
Men kunde hon rycka upp och ta sig till "Mello", då borde väll vårt Timrå kunna hitta tillbaks till SHL!
Jag lever på hoppet och spisar tidiga spår av Army Of Lovers till pölsan och barkbrödet.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Knylan: Henemark var väl skapligt under isen under några år riktigt svåra år? Utblottad uteliggare var väl lyxen i hennes tuffa tillvaro om jag minns rätt? Kan timråprylen ha varit lite ungefär som kaka söker maka i henns fall?
Men kunde hon rycka upp och ta sig till "Mello", då borde väll vårt Timrå kunna hitta tillbaks till SHL!
Jag lever på hoppet och spisar tidiga spår av Army Of Lovers till pölsan och barkbrödet.