Skönt att se att det är fler som tänker som jag i det där fallet. Sjukt överskattade är de som sagt. Knappast är det någon slump att de regerar i Kanal 5 heller. Piff och Puff är underskattade. : )
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Skönt att se att det är fler som tänker som jag i det där fallet. Sjukt överskattade är de som sagt. Knappast är det någon slump att de regerar i Kanal 5 heller. Piff och Puff är underskattade. : )