Vilket är ditt hockeylivs bästa vändning?
Inlägg: 1623733
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Kongo:
Vid sidan av Dr-Nix minne från VM 2003 kan jag väl dra till med 2 x Timrå - HV71 - från 0-4 och 2-5 till 6-5 2001 samt från 2-6 till 6-6 2007(?).
Vid sidan av Dr-Nix minne från VM 2003 kan jag väl dra till med 2 x Timrå - HV71 - från 0-4 och 2-5 till 6-5 2001 samt från 2-6 till 6-6 2007(?).
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Kongo: antar att du menar i en match. Jag vill säga kvalseriematchen där (mot Mora var det väl). Men i ärlighetens namn så tänker jag på VM-matchen mellan Sverige och Finland. Den vändningen var grym.
+ 1
Sv: Apropå nånting...
apprpå nånting, i mig så får timrå till hösten en ny årskortsinnehavare. ståplats, jag är tillbaka!
+ 9